Ezúttal saját rekordját megdöntve, a vasárnap esti Sztárban Sztár leszek! 630 ezres átlag nézőszámot ért el a 18-59 évesek körében, amihez 28,7%-os közönségarány társul. Az előző négy héten a vasárnapi adások tendenciózus emelkedést mutattak (szeptember 5. – 20,4% SHR, szeptember 12. – 23,2% SHR, szeptember 19. – 26,8% SHR, szeptember 26. 28,7% SHR), egyúttal a Sztárban Sztár leszek! 2021 egyik legsikeresebb műsora lett az év eddig eltelt időszakát vizsgálva. Csupán néhány EB meccs áll a Sztárban Sztár leszek! előtt az éves műsortoplistán, akár a 18-59, akár a 18-49 vagy a teljes lakosságra vonatkozó adatokat böngésszük. Viszonyításként, a vasárnap esti Sztárban Sztár leszek! 1 millió 151 ezres átlag nézőszámot ért el (AMR) a teljes lakosság körében, ami 4 ezerrel több, mint a június 19-i Magyarország-Franciaország EB mérkőzés.
A TV2 másik hétvégi showműsora, a Dancing with the Stars szintén sikeresen rajtolt. A második évad első része szeptember 25-én este került adásba, a 18-59 évesek körében 17,7%-os közönségarányt ért el és szintén mindhárom korcsoportban a legnézettebb műsor volt saját idősávjában (A18-59, A18-49 és A4+). A teljes lakosság körében 753 ezres átlag nézőszámot ért el (AMR), amivel a Sztárban Sztár leszek! után a hét második legnézettebb műsora lett.
A hétköznap estékben is jelentős közönségarány-emelkedés mérhető a TV2-n, köszönhetően a Séfek séfe gasztroreality-nek. Heti átlagban ismét a TV2 lett a legnézettebb csatorna, sőt szeptember eddig eltelt részére (szeptember 1-26.) vetítve is az első helyen áll mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49 és A4+).
Továbbra is hatalmas siker a TV2 streaming szolgáltatása. A TV2 Play szeptember 26-án újabb rekordot döntött: A videó megtekintések (VV) száma 852 334 volt, ami az eddigi legmagasabb érték a TV2 Csoport történetében. Emellett az oldal megtekintések (PV) száma is megközelítette kétmilliót, az egyedi felhasználók (RU) száma pedig meghaladta az 580.000-es számot. Az elmúlt három napban (szeptember 24-26.) végig a TV2 Play hozta a legmagasabb RU és VV értékeket a versenytársaival szemben.
A TV2 Csoport műsorai is nagy népszerűségnek örvendnek a platformon a látogatók körében: kimagasló sikerrel fut online is a Sztárban Sztár leszek!, a Séfek Séfe és a Mintaapák, míg a Dancing with the Stars platformja rekordot döntött már az első élő show-t követően, hiszen a műsor történetének eddigi legmagasabb videó megtekintését (536 624) hozta vasárnap. Szeptember 25-én debütáltak a Dancing with the Stars exkluzív, online kísérőműsorai is, melyeknek háziasszonya Gelencsér Tímea. A show-t felvezető Dancefloor, és az adás alatti Dirty Dancing Live élő közvetítését több mint 30 000 felhasználó nézte a TV2 Play oldalán, ahová már több, mint 250 ezren regisztráltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.