Tovább folytatja hódítását Sándor Szandra. A magyar divattervező ruháit már olyan világhírű sztárok viselték, mint például Kate Hudson, Jennifer Lawrence vagy Alicia Keys.
Az idei nyáron azonban újabb szupersztárok bújtak Nanushka ruhába, amit a nagyközönségnek is megmutattak. Billie Eillish a BBC-nek adott interjúja során választott a márka 2021-es tavaszi-nyári kollekciójából. A tehetséges énekesnő a Pale Blue színű Marus darabot hordta a Flamingo Estate birtokán.
Azonban nem csak az énekesnő, két amerikai színésznő is szívesen választotta a magyar divatmárkát. Emily Blunt a Dzsungeltúra sajtóeseményén New York-ban mutatta meg a Nanushka 2021-es őszi-téli kollekciójának Danya darabját egy Melody darabbal kombinálva, míg a Leonardo DiCaprio mellett világhírűvé váló gyönyörű Margot Robbie szintén a 21-es év őszi-téli kollekciójának Priya és Zoey darabjait választotta a nyáron.
A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el. A Nanushka a Financial Times leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listájának 68. helyén áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.