A múlt hét sikeréhez hozzájárult az újra képernyőre kerülő Mintaapák, amit átlagosan a 18-59 éves nézők 12,2%-a választott, a sorozat a fiatalabb korcsoportban még sikeresebb, hiszen átlagosan a 18-49 éves nézők 13,0%-a választotta. Mindkét korcsoport esetében a Mintaapák volt a legnézettebb műsor a saját idősávjában.
A múlt héten az Exatlon Hungary is erősítette a főműsoridőt, hiszen a végéhez közeledő harmadik évad a 18-59 évesek körében az elmúlt 6 hét legjobb átlag nézői részesedését érte el, és a fiatalabbak, 18-49 évesek körében is nagyon népszerű (18-49 évesek 12,7%-os átlag SHR%).
A délutáni telenovellák is sikeresen zárták a múlt hetet. A 18-59 évesek körében a hétköznap délután fél háromkor kezdődő Derült égből apa 10,1%-os, a 15 óra 40 perckor kezdődő Az én lányom 16,5%-os, és az ezt követő A bosszú csapdájában pedig 14,1%-os közönségarányt ért el. Ezzel szemben az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 9,0%-os, 4,1% és 6,0%-os nézői részesedést mondhat magáénak ebben a korcsoportban.
A múlt héten az este hat órakor kezdődő Tényeket átlagosan a négy éves vagy annál idősebb nézők 22,1%-a választotta, és az azt követő Tények Pluszt pedig 15,6%, amivel mind a két műsor magasan nyerte az idősávját. A Tények a 18-49 éves korcsoportban is a legnagyobb nézői részesedést mondhatta magáénak, hiszen a 17,1%-os átlag közönségarányával 2,3 százalékponttal múlta felül az RTL Klub azonos idősávját.
Az év eddig eltelt időszakát vizsgálva (2021. január 1-május 17.), a 18-49-es korcsoportban, teljes napon a TV2 tartja piacvezető pozícióját (9,5% Share).
A csatornacsaládok versenyében szintén a TV2 Csoport végzett az első helyen előző héten, átlagosan a 18-59 éves nézők 23,7%-át nyerte meg magának, ezzel szemben az RTL Magyarország csupán 19,9%-ot. 2021 eddig eltelt részében pedig szintén tartja az első helyet a csatornacsaládok versenyében mindhárom kiemelt korcsoportban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.