Karácsonykor is a TV2-t választották a legtöbben

Karácsonykor is a TV2-t választották a legtöbben

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2020. december 28. 18:15
A Doktor Balaton napi sorozat első két epizódja is mindhárom kiemelt célcsoportban sikert hozott.
Bors

Karácsonykor a TV2-t választotta a legtöbb néző, hiszen 24-én, 25-én és 26-án is a legnézettebb csatorna volt mind a három fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) 1. A vasárnap este indult Doktor Balaton napi sorozat első két epizódja is mindhárom kiemelt célcsoportban sikert hozott, közel 1 millió nézőt ültetett le a képernyők elé.

A karácsonyi ünnepek mindhárom estéjén jó eredményeket értek el a TV2 csatornán műsorra tűzött már megszokott és várt klasszikusok. December 24-én szenteste, Kevin harcát megelőzően jól indított a TV2 a nézőkért folyó versenyben, hiszen az este 7 órakot kezdődő Jumanji: Vár a dzsungel című filmet a 18-59 éves nézők 14,7%-a választotta, így nagy különbséggel, 6,3 százalékponttal felülmúlta az RTL Klub azonos idősávját (8,4%). Az este folytatása is jól sikerült, mivel a 21 óra 14 perckor kezdődő Reszkessetek betörők! a nap legnézettebb műsora lett a két fő korcsoportban, hiszen 420 ezer 18-59 éves néző (18,9% SHR), és minden ötödik 18-49 éves, azaz 346 ezer néző választotta esti szórakozásként. Karácsony első napján, december 25-én, újra Kevinnel tölthettük az estét. A Reszkessetek betörők! második része is az első epizódhoz hasonló sikereket ért el, mind a 2 korcsoportban a nap legnézettebb műsora volt (AMR: A18-59: 418 ezer, A18-49: 340 ezer)2. December 26-án is két klasszikussal találkozhattunk és sokan választották is őket esti szórakozásként. Az este hét órakor kezdődő Igazából szerelem című film a 18-59 éves körében 11,1%-os, és az utána következő Reszkessetek betörők! harmadik epizódja pedig 11,0%-os nézői részesedést mondhatott magáénak.

A TV2 új napi sorozata a Doktor Balaton vasárnap este két epizóddal debütált, ami elsőre megnyerte a nézők tetszését. Mindkét rész közel 1 milliós nézettséget ért el (1. rész 942 ezer, 2. rész 949 ezer) a 4 éves vagy annál idősebbek körében. A két epizód átlag nézői részesedését tekintve, minden ötödik 4 éves vagy annál idősebb tévénéző a sorozatot választotta (20,6%), amivel toronymagasan nyerte az idősávját a fő konkurensével, az RTL Klubbal szemben (6,1%). Nemcsak a teljes lakosság (A4+), hanem a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is sikerrel indult a műsor, hiszen a két rész átlagosan mind a két korcsoportban nagy különbséggel nyerte az idősávját. A 18-59 évesek körében 18,9%-ot, 11,6 százalékponttal többet, míg a 18-49 évesek körében 15,7%-ot 6,4 százalékponttal többet ért el, mint az RTL Klub azonos idősávja (RTL Klub azonos idősáv:7,3%, 9,3%).

A hosszúhétvégén a filmkedvelőket a TV2 Csoport filmcsatornáin jobbnál jobb filmek szórakoztatták, így az egyébként is jó eredményeket elérő Mozi+ csatornát most a tévénézők még nagyobb része választotta. December 24-től 27-ig átlagosan 6,4%-os nézői részesedést ért el a 18-59 éves körében, ezzel 2,2 százalékponttal javítva korábbi eredményén3. Sikeréhez hozzájárultak főműsoridős eredményei, december 24-én a 18 óra 23 perckor kezdődő Drágán add az életed című filmet a 18-59 éves nézők 5,3%-a, ebben az idősávban 25-én műsorra került második részt (Még drágább az életed!) a nézők 7,0%-a választotta. A 26-án műsorra került Die Hard 3. – Az élet mindig drága című harmadik epizódot a 18-59 éves nézők 6,8%-a, és a 27-i Die Hard 4.0 – Legdrágább az életed-et pedig 7,4%-a választotta esti szórakozásnak.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.