Míg a legtöbb cég óvatosan használja a viszontagságos idei évet vagy éppen a pokol urát, amikor reklámozni akar, addig Ryan Reynolds reklámcége, a Maximum Effort legújabb kampánya kíméletlenül felhasznál és fanyar humorral a néző orra alá dörgöl minden kellemetlen pillanatot. Nem is csoda, hogy a Match.com-nak készített három pokoli alkotás felrobbantotta az internetet.
A történet 11 hónappal ezelőtt kezdődik az alvilágban, ahol a sátán éppen unatkozva figyeli mobiltelefonján a társkeresőt, amikor is bekövetkezik az elképzelhetetlen: az oldal partnert talált neki.
Bár az átlagember, aki átélte 2020-at, pontosan tudja, hogy az évet megtestesítő nő és a bukott angyal „lelki társak”, a Sátánnak csak az első randin tűnnek fel a „közös vonások”.
Szikrázik a levegő, szóródnak a villámok, és végül a nő töri meg a csendet:
Szóval honnan származol?” „A pokolból” – válaszolja a Sátán. „Én is” – mondja a nő.
Ezt követően tanúi lehetünk, ahogy a turbékoló szerelmespár az év folyamán – a járványügyi intézkedéseknek köszönhetően is – két kanállal falja az életet: kempingezés egy „WTF” (egy angol kifejezés rövidítése, jelentése: mi a „fene”) feliratú amerikai futballpályán, közös edzés és jógázás egy lezárt konditeremben, filmnézés egy üres moziban, WC-papír-lopás egy mosdóból, szelfizés egy felgyújtott szemetes előtt.
A legszebb pillanatok közé még az is befért, ahogy a Sátán többszöri győzködés ellenére sem hajlandó bemenni egy templomba.
A romantikus kisfilm végén a Sátán és 2020 a Queensboro bridge mellett egy padon ülve, összebújva nézi, ahogy meteoritok csapódnak be New Yorkban.
„Csak azt szeretném, ha ez az év sohasem érne véget” – mondja a Sátán. „Ki akarná?” – teszi fel a költői kérdést partnere.
Reynolds cége itt nem állt le, két újabb reklámot jelentetett meg. Az elsőben a Sátán és 2020 egy páros interjúban számol be románcáról a kulisszák mögött.
A Match.com reklámjának szlogenje már a jövőbe tekint, az ironikus filmmel hátra kívánják hagyni ezt a borzalmas évet, és ezt kérik a felhasználóiktól is: „Legyen 2021 az ön éve.”
A rendhagyó marketingfogás elsöprő sikert aratott a YouTube-felhasználók között, akik szintén humorral fűszerezték kommentjeiket.
(via)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.