A Retro a felnőttek, a Rádió 1 a fiatalok kedvence

A Retro a felnőttek, a Rádió 1 a fiatalok kedvence

Rádió1
PUBLIKÁLÁS: 2018. október 25. 19:36
Bors

A Retro Rádió a felnőttek, a Rádió 1 a fiatal felnőttek korosztályában piacvezető. Nyilvánossá tette a 2018. szeptemberi, Rádiós Közönségmérési adatokat a Kantar Hoffman. Az eredmények alapján megállapítható, a MédiaTime portfóliójába tartozó Rádió 1 és Retro Rádió tökéletesen kiegészítik egymást. A Rádió 1 a fiatal felnőttek körében tarolt, a Retro a felnőttek között a leghallgatottabb rádiócsatorna.

Az országos Retro Rádió berobbant, a napi átlagos 1.286.000 fő hallgató minden előzetes becslést felülmúlt. Országszerte hatalmas a sikere a júniusban indult Retro Rádiónak, a friss mérések alapján országosan a 30-59 közötti korosztály 19,92 %-a, a fővárosban 13,64%-a kapcsol naponta az egyetlen országos lefedettségű kereskedelmi adóra. A mérés alapján kijelenthető, hogy az egyik kereskedelmileg legfontosabb, 30-59 éves korosztályban országosan és Budapesten is piacvezetővé vált a csatorna, maga mögé utasítva a Petőfi Rádiót és a Sláger Fm-et.

Az igazi mai slágereknek, az ország legnépszerűbb lemezlovasainak és a Balázsék című reggeli műsornak is otthont adó Rádió 1 a fiatal felnőttek körében továbbra is piacvezető. Országosan és a fővárosban a 15-39-es korosztályban is toronymagasan vezet. A 15-39 éves fiatalok 17,91%-a kapcsol naponta a Rádió 1-re, ezzel megelőzve a Petőfi Rádiót és a Music Fm-et.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.