Akadozik Szigeti Feri rádióműsora

Akadozik Szigeti Feri rádióműsora

szolgáltató
PUBLIKÁLÁS: 2018. május 26. 12:00
Nem tudja üzemeltetni netes rádióműsorát Szigeti Ferenc, mert négy hónapja nem működik normálisan az internete. A Bors utána járt, a szolgáltató jóváírást ígér.
H. G.

A Karthago frontembere legalább tízszer tett már panaszt levélben és írásban is a szolgáltatónál a hibásan működő netes kapcsolat miatt, eddig eredmény nélkül. Szigeti Feri nagyon elkeseredett, mert rengeteget dolgozott azon, hogy a Rocksziget nevű rádióműsora működjön. 

– Úgy tudom, nem csak nekem van problémám velük –mondta a Borsnak a zenész.

– Nagyon el vagyok keseredve, mert nagy álmom volt ez a rádió. A műsorok vasárnap délután lennének este 6-tól 8-ig. Az első félóra után azonban szakadozni kezd az adás, és ez így megy már négy hónapja. A hibát minden alkalommal bejelentem, ki is jönnek, mindig mást mondanak, de nem történik semmi.

– Minden alkalommal azt hallom, hogy a házban minden jó. Aztán azt mondják, hogy a fejállomásnál lehet a hiba. Időközben az is kiderült, hogy a kinti hibát alvállalkozó végzi, az ő munkaidejük pedig délután négyig tart. Tudnak jönni napközben, délelőtt 8-tól 2-ig, voltak is kint minden időpontban. Az internet rendszerint 4 órakor megy el, és mivel vége a munkaidejüknek, így valószínűleg soha nem fognak kijönni.

A legnagyobb baj az, hogy Szigeti Ferenc szerződése szeptemberig szól. Ha eláll tőle, akkor kötbért kell fizetnie. Többen próbálták megszakítani ilyenkor a szerződést, és kérni a szolgáltatás leállítását. A szolgáltató azonban ilyenkor arra hivatkozik, hogy minden esetben kiszálltak és elhárították a hibát.

– Már gondoltam rá, hogy szolgáltatót váltok, de nem tehetem meg, mert szeptemberig szól a szerződésem. Havi közel 15 ezer forintot fizetek a kiemelt csomagomért, de meg kell je­gyezzem, hogy a kábeltévéadás is szakadozik.

Megkerestük a UPC-t, hogy vajon mire számíthat Szigeti a szolgáltatással kapcsolatban, és meglehetősen kedvező választ kaptunk.

– Az előfizetőnk által jelzett hiba kapcsán több műszaki vizsgálatot is végeztek, illetve folyamatosan is végeznek munkatársaink – tudatta lapunkkal a cég. – Ezek alapján a hiba várhatóan hamarosan megszűnik, így ügyfelünk zavartalanul használhatja majd a UPC szolgáltatásait. Az ügyfelünk által tapasztalt kellemetlenségek miatt a UPC Magyarország nevében kéthavi teljes jóváírást szeretnénk felajánlani számára az internet-előfizetésére vonatkozóan. Emellett a bejelentett hibák teljes kivizsgálása után tájékoztatni fogjuk ügyfelünket a kötbér pontos összegéről.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.