A II. világháború alatt a német támadástól egyébként is rettegő amerikaiaknak más sem kellett, mint hogy a keleti parton különböző „gabonakörök” jelenjenek meg. Volt köztük olyan is, amiben az első számú célpontként szóba jöhető amerikai nagyvárosokra mutató nyilakat véltek látni.
A dolog odáig fajult, hogy a szomszédok elkezdtek egymásra gyanakodni, hogy a másik a náci kém és besúgó, és az készítette a német bombázóknak, vadászgépeknek a fentről jól látható jeleket. Aztán kiderült, hogy az „üzenetek” teljesen véletlen alakultak ki úgy, hogy bezsákolt műtrágyát dobáltak ki, és miközben kiszáradtak a napon, kiégették maguk alatt a mintát.
Fritz Kreisler osztrák születésű, később Amerikába települt hegedűművész a 20. század elején azt állította, hogy egy kolostorban elfeledett Vivaldi-kottákra talált, és a zenedarabokat koncertműsorára tűzte. Ez aztán átütő sikert hozott neki, mert a kritikusok és a közönség is lázba jött az Antonio Vivaldi név hallatán.
Kreisler a 60. születésnapján, 1935-ben felfedte: semmi köze nem volt a daraboknak Vivaldihoz, ő írta azokat Vivaldi stílusában, másképp esélye sem volt, hogy saját műveit sikerrel színpadra vigye.
Valaki, aki nagyon utálhatta a Chesterfield céget, azt kezdte terjeszteni 1934-ben, hogy a cigarettát gyártó vállalat leprásokat alkalmaz virginiai üzemében. Gyakorlatilag a cég teljes hírnevét sikerült lerombolni, még az sem segített, hogy egy alapos vizsgálat megállapította, hogy nyoma sincs leprának.
Érdekességként ide kívánkozik, hogy a Spud nevű cég egy ugyanilyen hír miatt becsődölt, azt végül a Philip Morris vásárolta fel. A vetélytársak mindenre képesek?
Az 1920-as, 30-as, majd később a 60-as években is több cikk jelent meg a francia sajtóban egy rejtélyes milliárdosról, aki olyan fürdőruhát adott nőknek, ami sós vízben oldódik. A nyaralójába hívta a csinos lányokat, megajándékozta őket a fürdőruhával, és amikor a tengerben csobbantak, huss: eltűnt a ruha. Természetesen azóta sem találtak (fel) olyan anyagot, ami erre alkalmas.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.