Az egyik legidegesítőbb dolog, amikor a pincér elfelejti, amit rendeltünk, esetleg mást hoz ki. Kivéve, ha ez szándékos marketing húzás, mint abban a tokiói étteremben, ahol kizárólag demens pincéreket alkalmaznak. Ezek a felszolgálók feledékenyek, összekevernek és összecserélnek szinte mindent, de a hely különlegességét pont ez adja.
Az alapötlet is az volt, hogy az embereket együttérzésre és megértésre bírják. Nemrégiben egy gasztroblogger is meglátogatta a helyet, Mizuha Kudo, aki hamburger helyett japán gombócokat kapott a kissé habókos személyzettől. De kiemelte, hogy ennek ellenére nagyon elégedett volt mind az étellel mind a kiszolgálással, mivel nagyon kedvesek és vidámak voltak voltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.