Az informatikai rendszer meghibásodása miatt kedden reggel több órán át nem indultak járatok a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről.
*** Tisztelt Utasaink! A 2-es Terminál informatikai rendszerében történt meghibásodás miatt a Repülőtér jelenleg nem indít járatokat. Az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük, dolgozunk a hiba elhárításán. ***
Ez az üzenet fogadta ma kora reggel az utasokat a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér honlapján. Majd jött a következő.
*** Tisztelt Utasaink! Továbbra is tart a hiba elhárítása, a Repülőtér jelenleg nem indít járatokat. Friss információkkal jelentkezünk. ***
A helyszínen már korán reggel óriási tömeg gyűlt össze, és a várakozók sokáig semmilyen információt nem kaptak arról, mi történik. A honlapon időközben az alábbi fontos információkat olvashattuk:
*** Cannes-ig jutott a Budapest Airport marketing csapata! ***
*** Újra felcsendültek a repülőtéri dallamok ***
*** Napi négy British Airways-járat Heathrow-ra Budapestről! ***
*** „Az Év Repülőtere” nemzetközi kiválósági díjat nyert a Budapest Airport! ***
*** BUD Airport: praktikus mobilapplikáció utazóknak! ***
Egy a helyszínen lévő, utazni kívánó férfi szerint a karbantartók reggel négy óta mondogatták, hogy mindjárt elhárítják a problémát. Végül reggel fél kilenc óra környékén helyreállították a számítógépes rendszert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2-es terminálján, és azóta folyamatosan indulnak a reggeli járatok. Ezt Kurucz László, a Budapest Airport Zrt. helyettes szóvivője közölte az MTI-vel.
Hozzátette, hogy megkezdődött a poggyászfeltétel és a járatindítás is, ám a keddi nap folyamán az induló járatoknál előfordulhatnak még késések, illetve a poggyász is később érhet célba. A Budapest Airport folyamatosan dolgozik a forgalom helyreállításán - tette hozzá.