Ezt teszi az új nemzedékkel az internet

fiatalok
PUBLIKÁLÁS: 2015. november 23. 13:00
Érdekes eredményeket tett közzé egy brit kutatóintézet a 12-15 évesek internetezési szokásairól.
Bors

Azok a gyerekek, aki 1999 után született, szinte szó szerint elhisznek mindent, amit az interneten olvasnak, derül ki a brit Ofcom felméréséből. A cég szerint a 12-15 év közötti fiatalok 20%-a vakon megbízik a keresőszolgáltatások, mint például a Google válaszaiban, és 50%-uk bár kritikusabb az internetet illetően, mégsem szűri tovább a kérdésére kapott válaszok találatait.

Vagyis kijelenthető, hogy az internetnemzedék nevelésében nagy szerepe van az internetnek, ám a fiatalok a korábban születettekhez képest túlságosan is ragaszkodnak az ott olvasott információkhoz. Azért van olyan része is a tesztnek, ami reményre adhat okot: a vizsgált fiatalok fele például tudta, hogy az internetes videóbloggerek pénzért reklámoznak termékeket YouTube-csatornájukon, és a legtöbb ifjú tudja, hogy az internetes és a való életben mutatott viselkedés között különbséget kell tenni. Azzal az állítással, hogy "Úgy gondolom, az emberek máshogy viselkednek az interneten, mintha személyesen beszélnének egymással" tízből heten értettek egyet.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.