Féktelenül „Ezúton is szeretném megköszönni annak a két rendőr hölgynek, hogy az árokba borulást választották a velem való ütközés helyett! A hátsó ülésen a fiam ült, és a rendőrautónak nem működött a fékje. Köszönöm, hogy a saját épségüket kockára téve előzték meg a szinte elkerülhetetlen balesetet” – ezt írta az a Facebookon Vincze Erika.
Az érdi fiatalasszony két és fél éves kisfiával péntek délelőtt a gyermekorvoshoz indult, de a pár perces út kis híján tragédiába torkollott. Szerinte a két rendőrnő lélekjelenlétének köszönheti, hogy gyermekével nem esett nagyobb bajuk.
– A főútról balra akartam kanyarodni. Vártam, hogy elmenjen a szemből jövő autó. Hallottam, hogy mögöttem csikorog egy kocsi kereke. A tükörben láttam, hogy egy rendőrautó sofőrje félrerántotta a kormányt és az árokba hajtott – mutatta a Borsnak a baleset helyszínét a személyi edző.
Posted by Erika Vincze on 2015. július 3.
Úgy látta, az egyik rendőrnő megsérült, a másik kisebb zúzódásokkal szállt ki. Tőlük tudta meg, hogy műszaki hiba miatt nem tudtak rendesen fékezni, mivel nem akartak hátulról beléjük hajtani, inkább az árokba kormányozták a kocsit.
– Nagyon hálás vagyok nekik, a kisfiam ott ült hátul. Bele sem merek gondolni, mi történt volna, ha belénk hajtanak. Nekik is szerencséjük volt, mert egy betonfal előtt fél méterrel sikerült megállniuk – tette hozzá Erika.
A helyszínen többen hallották, hogy az egyik rendőr idegesen ismételgette, hogy rossz volt a kocsi fékje, és ezt már többször is jelezte, de nem történt semmi.
A ORFK sajtóosztályán feltettük a kérdést, valóban rossz volt-e a szolgálati kocsi fékje. Csupán azt a választ kaptuk, hogy a balesetben az egyik kolléganőjük könnyű sérülést szenvedett. A balesetet az Érdi Rendőrkapitányság szabálysértési eljárás keretében vizsgálja szakértő bevonásával. A Bors kérdéseire nem válaszoltak.
Halálos balesetet szenvedett 2010. augusztus 16-án egy tatai motoros rendőr az M1-es autópályán, mert a kopott gumikkal megcsúszott az úttesten. A 33 éves Telegdi Zsolt a baleset előtt jelentette elöljárójának, hogy motorja állapota és a kopott gumik miatt nem tud elmenni Budapestre. Ezután azt a parancsot kapta, hogy menjen Tatabányára és onnan váltson autóra, ekkor szenvedett halálos balesetet.
A Komárom-Esztergom Megyei Főügyészség végül jogerősen úgy döntött, nem bizonyított, hogy a motoros rendőr a rossz gumik miatt halt meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.