A fiatal nő húszmillió forintnyi összeget költött a nagy napra, csak a ruhák, amiket a kislány kapott, több mint tizenöt millióba kerültek.
Louis Vuitton, Chanel, Dior, Prada és Burberry divatos darabjait rendelte meg az Egyesült Államokból, Hongkongból és Dél-Koreából. A kiadásokhoz még hozzá kell adni a hotelbérlést, plusz a profi stábot, amely az ünnepség alatt dolgozott.
Az anyuka azzal magyarázta a kissé költséges szülinapi mulatságot, hogy azt szeretné, ha a gyermekének jobb élete lenne, mint amilyen az övé volt. Erősen kérdéses, hogy ettől lesz-e jobb a kislánynak...
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.