Álmunkban sem gondolnánk, mennyi tulajdonképpen alaptalan panasz, kifogás érkezik a nagyobb üzletláncok ügyfélszolgálataira. Viszont viccesek. A sós mosóporon vagy a sovány televízión csak mosolyogni lehet.
Érdekes bejegyzésre bukkantunk a Penny Market Magyarország közösségi oldalán. Egy hölgy arról érdeklődött a fórumon, tudja-e valaki, hogy az akciós mosószer miért sós. Az üzletlánc válaszában többek között a következőket írta: munkatársaik a terméket mosóhatás szempontjából ellenőrzik. Ugyanakkor felhívták Erika figyelmét, hogy a mosószer vegyi anyag, teát mérgező a fogyasztása, és vélhetően a mosószóda miatt sós az íze.
A Bors megkeresett több nagy üzletláncot is, de például a Spar és az Aldi nem kívánta megosztani velünk hasonló jellegű vásárlói panaszait.
A CBA kommunikációs vezetője, Fodor Attila megkeresésünkre annyit mondott: ők nem tapasztaltak hasonlót, de olyan már előfordult, hogy valaki összekeverte a CBA-t a CA-val.
Az Auchan telefonos ügyfélszolgálatára havonta több ezer hívás érkezik. Samu Zsófia külső kommunikációs menedzser elmondása szerint több olyan kérést vagy kérdést kaptak már, amely munkatársaikat is gondolkodóba ejtette.
– Volt, aki azt kérdezte, hogy a fél sertés, hogyan van félbevágva. Másik vásárlónk, aki villanytűzhelyet vett áruházunkban, sérelmezte, hogy a megvételkor senki nem mondta, hogy árammal működik, ezért szeretné visszahozni a terméket. Olyan is előfordult, hogy valaki kerti szivattyút szeretett volna vásárolni, amely úgy néz ki, mint egy ember lába. Nem tudtuk mire vélni azt a kérést sem, hogy sovány televíziót szeretne venni egy vevőnk. A beszélgetés során persze kiderült, hogy LED televízióra gondolt. Mert az olyan vékony – sorolta a komikus reagálásokat Zsófia.