Aktuális

Íme a legőrültebb vásárlói panaszok Magyarországon!

H. Z.

Létrehozva: 2015.04.20.

Álmunkban sem gondolnánk, mennyi tulajdonképpen alaptalan panasz, kifogás érkezik a nagyobb üzletláncok ügyfélszolgálataira. Viszont viccesek. A sós mosóporon vagy a sovány televízión csak mosolyogni lehet.

Érdekes bejegyzésre bukkantunk a Penny Market Magyarország közösségi oldalán. Egy hölgy arról érdeklődött a fórumon, tudja-e valaki, hogy az akciós mosószer miért sós. Az üzletlánc válaszában többek között a következőket írta: munkatársaik a terméket mosóhatás szempontjából ellenőrzik. Ugyanakkor felhívták Erika figyelmét, hogy a mosószer vegyi anyag, teát mérgező a fogyasztása, és vélhetően a mosószóda miatt sós az íze.

A Bors megkeresett több nagy üzletláncot is, de például a Spar és az Aldi nem kívánta megosztani velünk hasonló jellegű vásárlói panaszait.

A CBA kommunikációs vezetője, Fodor Attila megkeresésünkre annyit mondott: ők nem tapasztaltak hasonlót, de olyan már előfordult, hogy valaki összekeverte a CBA-t a CA-val.

Az Auchan telefonos ügyfélszolgálatára havonta több ezer hívás érkezik. Samu Zsófia külső kommunikációs menedzser elmondása szerint több olyan kérést vagy kérdést kaptak már, amely munkatársaikat is gondolkodóba ejtette.

– Volt, aki azt kérdezte, hogy a fél sertés, hogyan van félbevágva. Másik vásárlónk, aki villanytűzhelyet vett áruházunkban, sérelmezte, hogy a megvételkor senki nem mondta, hogy árammal működik, ezért szeretné visszahozni a terméket. Olyan is előfordult, hogy valaki kerti szivattyút szeretett volna vásárolni, amely úgy néz ki, mint egy ember lába. Nem tudtuk mire vélni azt a kérést sem, hogy sovány televíziót szeretne venni egy vevőnk. A beszélgetés során persze kiderült, hogy LED televízióra gondolt. Mert az olyan vékony – sorolta a komikus reagálásokat Zsófia.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek