Chevroletből épített Dragster, gyorsulási versenyre épült. 1,6 mp alatt 100, 4 mp alatt 200, és 7 mp alatt 340 km/h sebességre gyorsul, és fékező ernyővel áll meg. Másodpercenként négy liter metanolt fogyaszt.
Az ‘50-es évek Amerikájában jöttek rá arra, hogy a VW alvázak könnyen eltávolíthatók, és erre különleges kaszni építhető. Ilyen ez a Buggy is. Az európai közönség a Különben dühbe jövünk című Bud Spencer filmben találkozhatott először ilyennel.
Ez a Nissan Skyline R33 driftezésre készült. 4-5 mp alatt gyorsul 100 km-es sebességre. Európában nem csak Angliában és Japánban forgalmazzák. 150 km/h-s sebességnél a hátsó keréken csúsztatja az autót. Verseny körülmények között 1200 méter megtétele alatt koptatja el a kerekeket.
A dömsödi autocross pályára épült ez az autó. Egy Kawasaki motor van benne. A súlya 540 kg. 3 mp alatt gyorsul 100km/órára. A végsebessége 180km/h. Ez olyan mintha egy Trabant menne száznyolcvannal. Kovács Krisztián versenyez vele, aki olyan vakmerően hajtja, hogy vagy első, vagy kiesik, ha elindul.
Ezt a Ferrarit a jövő évi tuning showra átépítik és szépségversenyeken fog indulni. Az Eu-ban még senki nem épített át ilyen autót. Az ára 22-26 millió forint között mozog. A végsebessége 320 km/h. Magyar rendszáma lesz. Ha kimegy az utcára egy ilyen verda, sokan megbámulják.
1976-ban készült, de 2012-es technikát építettek ebbe a Stingray Corvette-be. Az ára 30 millió forint körül van. Nem igazán a magyar utakra készült. A ‘70-es években ez volt az amerikai álomautó, a szabadság és a szerelem szimbóluma. A tulajdonosa angol. Fotózásra és film forgatásra hozták Magyarországra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.