Financial Post című amerikai hírportál összegyűjtötte a világ tíz legrosszabb reklámját. A listán helyet kapott láb nélküli sportoló, aki elsétálhat, és önjelölt rapperekkel próbálkozó ruhaboltreklám is, a negyedik helyen pedig ott virít a magyar rendőrség videója. A Baranya Megyei Rendőr-főkapitányság által megrendelt film a nemi erőszak lehetséges áldozatainak szól.
A videó hatalmas felháborodást váltott ki, leginkább a befejező szlogenje miatt: „tehetsz róla, tehetsz ellene!” A kisfilmet azóta már eltávolították a videomegosztó oldalakról, de hiába, a női egyenjogúságért harcoló szervezetek egy emberként támadtak a rendőrségre, és nem értették, hogyan tehetik a nőket felelőssé az ellenük elkövetett erőszakos cselekedetek miatt. Elégtétel lehet számukra, hogy immár hivatalosan is pocséknak nyilvánították a videót.
1. Idióta bukméker
Az aranyérmet – inkább citromdíjat – egy angol bukméker reklámja kapta. A bukinál fogadásokat lehetett kötni a dél-afrikai sportoló, Oscar Pistorius gyilkossági ügyében folytatott tárgyalás kimenetelére. A hirdetés szövege pedig a következő volt: „Visszafizetjük a pénzét, ha Pistorius szabadon elsétálhat.” A probléma csak annyi, hogy a paralimpikon mindkét lábát amputálták.
2. Hamis hangú bolti vásárlók
A második egy amerikai ruhabolt reklámja lett, amelyben vásárlók énekelnek kibírhatatlan hamissággal. A nem túl változatos dal a „cipők és nadrágok, cipők és nadrágok” tételmondattal operál minden versszak után.
3. Ízléstelen képek
A bronzérmet az „Etesd a gyerekeket!” című videó vitte el. Ebben a reklámban egy fehér nő úgy etet egy rossz állapotban lévő afrikai kisgyereket, akár egy kutyát. Hatalmas botrány lett a kisfilmből.
4. Rossz üzenet
Éppen csak lemaradt a dobogóról a magyar zsaruk „oktatófilmje”, amelyben nem is annyira finoman arra utalnak, a viselkedésükkel a nôk is tehetnek arról, ha megerőszakolják őket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.