A Nemzetgazdasági Minisztérium jövőre 4 milliárd forinttal kevesebb bevétellel számol a reklámadóból, mint azt eredetileg tervezték - így lehet, hogy a kormány úgy dönt kihátrál az egyébként sem túl népszerű adó mögül - adta hírül a HVG.
Ipari források állítják - írja a lap - hogy már a minisztérium is felismerte, a nyáron bevezetett adó nem csak hogy nem elég hatékony, de a piacot is torzítja, így tárgyalásokat kezdeményeztek a Magyar Reklámszövetséggel a törvény átalakításáról. Azt, hogy pontosan milyen pontokat is fog érinteni az átalakítás, még nem lehet tudni, azonban nem lehetetlen, hogy hasonló sorsra jut a reklámadó is, mint a bejelentett, majd hatalmas vihart kavart - és visszavont - internetadó terve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.