Fekete Péntekként ismerik az angolszász országokban a Hálaadás utáni első pénteket, amely hagyományosan a karácsonyi bevásárlási szezon első napja. Az utóbbi esztendőkben rendszeresen botrányba torkollik az akció, ennek hatására született meg a Ne vásárolj semmit! kampány, amely a túlfogyasztás ellen hivatott harcolni.
Utóbbi idén sem volt hatásos, Amerika- és Európa-szerte ölték egymást az emberek a gyakran 90 százalékos leárazásoknál, több helyen rendőrt kellett hívni, az eladókat tettleg bántalmazták.
Neten lökdösődtek a magyarok
Itthon főleg az internetes webshopoknál jelentkezett a Fekete Péntek. Akadt 55 ezerrel olcsóbb iPhone és 300 ezres árelőnnyel kínált óriástévé is. Az egyik netes cég fél óra alatt 10 ezer terméket adott el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.