Tizenhárom millió dollárt fizet az osztrák energiaital-gyártó a megtévesztett vásárlóknak.
Megtévesztő reklámozásért perelte be vásárlók egy csoportja a Red Bullt. A fogyasztók azt állítják: több éve isszák az árUt, de nem nőtt szárnyuk, sőt, azt is megkérdőjelezik, hogy energiát ad a termék. A gyártó hajlandó peren kívül megegyezni és tizenhárom millió dollárt fizetni.
Az osztrák cég reklámjainak szlogenje: “A Red Bull szárnyakat ad”. Amivel kapcsolatban a szervezet vezetői elmondták: egyértelmű, hogy ez csak egy szófordulat, és a folyadék nem ad igazából szárnyakat az ügyfeleknek – írta meg az Examiner.
- Teljesen félrevezető és tisztességtelen a Red Bull marketingje, ezért perelhető – mondta a fő felperes, Benjamin Careathers. - 2002 óta fogyasztom az italt és nem nőttek szárnyaim – tette hozzá.
A multivállalat attól fél, hogy egy esetleges jogvita rontaná az ital megítélését. Emiatt hajlandóak peren kívül megegyezni, olvasható a cég közleményében.