Különleges, egyedi fűszerezésű panírjáról híres az a gyorséttermi lánc, amely csak csirkealkatrészeket kínál fogyasztóinak étlapján. Bár a kecskeszakállas alapító bácsi receptúrája titkos, sejtjük, hogy a fanszőrzet nem szerepel az alapanyagok között. Egy angliai vásárló mégis ilyen "kinccsel" fűszerezett csirkét kapott minap a gyorsétterem egyik autós kiszolgálójában - írta a Metro.
Az oda nem illő szőrzet állítólag azért került a csirkére, mert a vevő udvariatlanul viselkedett a rendelést felvevő lánnyal. Az illetlenséget végül nem ő, hanem az ételt kiadó férfi kollégája bosszulta meg. Tréfája azonban rosszul sült el: a vevő panaszt tett, az étteremlánc pedig azon nyomban felfüggesztette a pultost.
Az étteremlánc szóvivője eképpen nyilatkozott az esetről: "Nem hisszük, hogy az étel bármilyen módon szennyezett lett volna, ugyanis a konyha a legszigorúbb higiéniai előírásoknak is megfelel. Az ügyet elkezdtük kivizsgálni, s eddig arra jutottunk, hogy valóban történt egy szóváltás a rendelést felvevő kollégánk és egy vevőnk között. A kiszolgáló kollégát a teljes kivizsgálásig felfüggesztettük" - mondta a szóvivő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.