Nem kapott levegőt a debreceni Kiss Ilona, amikor megkapta az előző havi villanyszámlát. A borzongató sárga csekken ugyanis nem kevesebb, mint tízmillárd-húszmillió-hétszáznyolcvankilencezer-négyszázhetvenként forint szerepelt. A számsor olyan hosszú volt, hogy alig fért ki a papírra.
– Nagyon meglepődtem, és akkor még nem mondtam semmit – mesélte a Borsnak Ilonka néni. – Először csak a számokat néztem, nem a betűket, hirtelen azt sem tudtam, mennyi is van kiírva. Azt hittem, százezres nagyságrend. Utána láttam, hogy bizony több, mint tízmilliárd szerepel a papíron. Bámultam is: mit hisznek, kohót üzemeltetünk itthon? – nevet a nyugdíjas asszony, aki állítja, hamar rá jött a turpisságra.
– Azonnal átnéztük a csekket és a szerződést, mert tudtam, itt csak tévedésről lehet szó. Rájöttünk, hogy a közleménybe írt számlaszámot írták egybe az összeggel – magyarázta Ica néni, aki megőrizte humorát. – Megmutattam a barátoknak, szomszédoknak, sőt szóltam a gyerekeknek és az uno-káknak is, hogy nézzétek, milyen jól megy a nagymamátoknak! – mondta mosolyogva az asszony.
Hozzátette, az EON azonnal elismerte tévedését, és bocsánatot is kértek tőlük. – Felhívtak és elnézést kértek a hibáért – közölte Ica néni.
– Egyedi ügyintézői hibáról van szó, mely során véletlenül ügyfelünk szerződéses folyószámlaszámát tette az ügyintéző a fizetendő mezőbe – magyarázza Egyházi Nikoletta, az EON szóvivője. – Mivel ez nem számla, hanem egy lokálisan készített befizetési csekk, ezért a számlázásban alkalmazott kontrollokon nem ment tá. Amióta több elven is ellenőrzünk nagy összegű számlákat, ilyen eset nem fordult elő a számlázás során.
Úgy tudjuk azonban, hogy a Kiss házaspár csekkje rekord méretű tévedés volt az országban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.