Miért marad a kerek vezérlő a joystick kormány helyett? A válasz többrétű, de az indokok egyenként is megállják a helyüket. Először is a gyárak azzal magyarázzák, hogy a joystickkarra való áttérés túlzott változás lenne a sofőrök számára.
Nehezíti a dolgot, hogy a szabályzó kar mozgástere jóval korlátozottabb, mint a forgatható kormányé, így a kar apró mozdítására is nagy lenne az autó irányváltoztatása. A hagyományos kormánnyal pontosabban lehet irányítani az autót.
Az első autóknál direkt kormányzás volt, majd később bevezették a szervokormányokat, manapság pedig elektromotorok segítik a forgatást, de úgy tűnik, hogy a kormánykerék fejlődése itt megállt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.