A vasúttársaság azért fordult a bírósághoz, mert a vörösiszap-tározó gátszakadása miatt súlyosan megrongálódott a vasúti pálya, és a helyreállítás tetemes összeget emésztett fel.
A bíróság indoklása szerint a Mal fokozott veszéllyel járó tevékenységet folytat, és ez indította be azt a geotechnikai folyamatot, ami a gátszakadáshoz vezetett. A tragédia elhárítható lett volna több szakaszban is a tervezéstől a gátszakadás bekövetkeztéig. Az ítélet nem jogerős.
A 2010. október 4-én történt katasztrófában tízen vesztették életüket, és több mint kétszázan megsérültek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.