Sorozatos szabálysértések miatt nem hosszabbította meg a vicces buszvezető, Bócsa Viktor munkaszerződését a BKV.
2012 áprilisában nagy vihart kavart annak a buszvezetőnek az ügye, aki a 105-ös buszon viccesen mondta a megállókat, ugyanakkor engedély nélkül, a BKV belső szabályait megsértve nyilatkozott az ATV-nek. Akkor a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezetője védelmébe vette Bócsa Viktort, és arra kérte a BKV-t, hogy jelezze felé: tartsa be a szabályokat.
A fiatalember munkaszerződése határozott idejű volt, mely nemrég lejárt. A BKV felelős forgalmi vezetői azt a döntést hozták, hogy nem kívánják szerződését meghosszabbítani, mivel azt az esélyt és jelentős közfigyelmet, amit a legutóbbi szabálytalan munkavégzése után kapott, a legkevésbé sem arra használta fel, hogy ezt követően munkáját példamutatóan végezze és bármilyen pozitív ügy szolgálatába állítsa. Ehelyett azonban visszaélt a közvélemény szimpátiájából eredő helyzetével.
A BKK közleménye szerint már az áprilisi esetet követően néhány nappal, (amikor munkája közben rendszeresen az egyik kereskedelmi rádiónak adott interjúkat) előfordult, hogy műszaki hibára hivatkozva kiállt az utasszállításból, ezzel járatkimaradást okozva a 105-ös vonalon. Amikor a szerelő a buszhoz ért, a járművezetőt nem találta a busz környékén, hosszas keresés után sem. A járművezető a szolgálati helyét engedély nélkül elhagyta, miközben épp a rádióban nyilatkozott.
Bár ezen eset után figyelmeztették, néhány napra rá mégis ismét súlyos szabálysértés történt: a járművezető elkésett a szolgálatából és emiatt akkor a 91-es busz vonalán okozva zavart az utasoknak. Mindezeken felül csak az ominózus áprilisi eset óta eltelt két hónapban a járművezető számos további alkalommal sértette meg a BKV belső utasításait, melyek betartását szigorúan megköveteljük minden járművezetőtől.
Azt is megemlítik a közleményben, hogy Bócsai a BKV rendszeres belső sebességmérési ellenőrzésén is megbukott. Két alkalommal készült bizonyító erejű felvétel: egyszer 50 helyett 65, majd egy másik alkalommal 69 kilométer/órás sebességgel közlekedett a buszával, amely súlyos, a forgalombiztonságot veszélyeztető szabálysértésnek minősül és önmagában emiatt már indokolt volt a BKV döntése – írta a BKK sajtóosztálya.