Üzemanyagot vegyen vagy bért fizessen a Malév? – ez volt a pénteki, a csőd bejelentésével zárult igazgatótanácsi ülés fő témája. A légitársaság bukását sokan előre borítékolták, éppen csak a cég vezetői nem akartak tudomást venni róla.
Járatot keres a kormány Milyen légitársasággal repülnek a kormány tagjai? Lapunk a Kormányszóvivői Irodánál érdeklődött. Válaszuk szerint a Nemzetgazdasági Minisztériummal szerződést kötött négy iroda intézi a helyfoglalások átvezetését. Így a hét végén még nem lehetett tudni, hivatalos útjaira milyen társaság szolgáltatásait veszi igénybe Orbán Viktor kormányfő és miniszterei.
Bors: Januárban még optimistán nyilatkozott a cég jövőjéről. Mikor látták, hogy elkerülhetetlen a csőd? Berényi: Bors: Csak akkor? Nyilván voltak elôjelei az összeomlásnak? Berényi: Bors: Ott volt a káralap, érkezett a céghez vagyonfelügyelő. Ezt értette félre a piac? Berényi: Bors: Ezért ragadt Tel-Avivban a járat? Berényi: Bors: Mekkora összegről van szó? Berényi: Bors: A Malév dolgozói közül sokakat múlt pénteken már be sem engedtek a reptérre. Miként történhetett meg, hogy a biztonságiak előbb tudtak a csődről, minthogy önök azt közölték volna a munkatársaikkal? Berényi: Bors: A csőd után is úgy érzi, hogy mindent megtettek a Malév életben maradásáért? Szakszerûen intézték a légitársaság pénzügyeit? Berényi: