A legalább 24 órával indulás előttig igényelt beszállókártyáról a légitársaság az indulás előtt 23 órával visszaigazolást küld – írja a Breaking Travel News. Így
egyáltalán nincs szükség a reptéri sorbanállásra a check-in pultnál, de ez csak az EU országokon belüli járatok esetében igaz.
A szolgáltatás igénybevételéhez az utasnak be kell jelentkeznie a légitársaság online felületére Miles & More fiókjába vagy Lufthansa azonosítójával. Amennyiben a kapott ülést módosítani szeretné, vagy visszamondja a járatot, esetleg elektronikus poggyászcímkét szeretne aktiválni, szintén itt teheti meg. Ezeket szintén az automatizált check-in folyamat részeként végezhetik el a honlapon.
Az EU-n kívüli Lufthansa járatokra továbbra is a repülőtéren kell bejelentkezni.
Azok az utasok, akik nem rendelkeznek Lufthansa azonosítóval, illetve nem Miles & More törzsutasok, szintén tudják használni a fenti szolgáltatást – ez esetben a foglalásukhoz kapott visszaigazolásban szereplő hivatkozással tudnak bejelentkezni a rendszeren. Az ő esetükben a szolgáltatás csak az adott járatra használható fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.