A Bors napilap 2007-es indulása óta meghatározó résztvevője a magyar nyomtatott sajtó piacának, a borsonline.hu 5 évvel későbbi megszületésével pedig végképp megkerülhetetlen tényezője a hazai médiának.
A siker titka, hogy úgy informálja és szórakoztatja az olvasóit, hogy kiszakítja őket a mindennapokból, és egy álomvilágba repíti őket. Megmutatja, hogy élik a sztárok a mindennapjaikat. A Bors olvasók előtt semmi nem marad rejtve, semmilyen hírről nem maradnak le. Ezért is kihagyhatatlan a Bors és BorsOnline, sztároktól és sztárokról mesélünk.
Sőt már nemcsak az újságárusoknál és az interneten találják meg az olvasóink a bennfentes, szórakoztató Bors híreket, hanem a TikTokon is, ahol már több mint 1,5 millión lájkolták a videóinkat. A hazai sztárvilág krémje, köztük Krausz Gábor, Köllő Babett vagy Kis Grófo pedig örömmel állnak meg kameránk előtt, hogy a Bors követőinek és olvasóinak számoljanak be elsőként életük nagy történéseiről. Az olvasóinkat most szeretnénk megjutalmazni a napi hírek nyújtotta szórakozáson túl is.
Kvízjátékunkban három, Borssal kapcsolatos egyszerű kérdésre kell megadni a választ. A helyes megfejtők között kisorsolunk egy 2 főre, 2 éjszakára szóló wellness vouchert, valamint 2db 30.000 forint értékű illatszer vásárlási utalványt, illetve 3db smoothie készítő háztartási gépet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.