Selena Gomez beleszeretett a magyar Nanushkába, mást nem is viselne

Sándor Szandra
PUBLIKÁLÁS: 2025. május 27. 10:20
Selena Gomez ismét a címlapokra került, újra a magyar divatmárka, a Nanushka egyik ikonikus darabját választotta.

Az énekes-színésznő az „Only Murders in the Building” ötödik évadának forgatásán viselte a Nanushka híres Halli ruháját, amely nem csupán stílusos, de környezettudatos is. Az elegáns darab a márka saját fejlesztésű Okobor™ vegán bőréből készült. Ez az innovatív anyag nem csupán állatmentes alternatívája a valódi bőrnek, de gyártása is kisebb környezeti lábnyommal jár.

Selena Gomez imádja a magyar divattervezőt / Fotó: Doug Peters/EMPICS Entertainment / Northfoto

Selena Gomez nem először bújt Nanushkába

Megkérdeztük a Nanushka csapatát, hogy milyennek álmodták meg a ruhát. Elmondásuk szerint a Halli ruha egy emblematikus darab, amely kiválóan példázza a márka esztétikáját: minimalista, mégis karakteres szabásvonal, időtálló sziluett és környezettudatos anyaghasználat. A Halli ruha a modern nő gardróbjának alapdarabja lehet – egyszerre elegáns és hétköznapi viseletre is alkalmas.

Fotó: Nanushka

Selena nem először mutatta meg rajongását a Nanushka iránt; a The Kelly Clarkson Show-ban is a magyar márka szettjében szerepelt, tovább erősítve ezzel a divatház nemzetközi hírnevét.

De nemcsak Selena Gomez hódol a magyar márka iránti rajongásnak – egy másik nemzetközi sztár is Nanushka mellett tette le a voksát. Bella Ramsey, a „The Last of Us” sorozat ünnepelt sztárja, aki éppen világszerte rajongók millióinak kedvence lett, szintén a Nanushkát választotta egy különleges televíziós megjelenésére. A Jonathan Ross Show-ban viselt szettjét a Nanushka kreatív csapata, Bella és stylistja, Fabio Immediato közösen dolgozta ki, inspirációként pedig a legújabb férfi kollekció egyik darabja szolgált.

A Nanushka a sztárok kedvence lett

A Nanushka népszerűsége folyamatosan növekszik, és már olyan hírességek és közéleti szereplők is felfedezték maguknak, mint a Bieber házaspár, Kourtney Kardashian, Margot Robbie, Michelle Obama, Rihanna vagy éppen Gigi Hadid. A márka sikere igazi magyar divattörténeti mérföldkő: Sándor Szandra 20 éve Budapesten alapította a Nanushkát, amely mára globálisan is elismert branddé vált. A kezdeti kis üzlettől indulva ma már New Yorkban, Londonban, Párizsban és Tokióban is saját üzleteket nyitottak, ezzel bizonyítva, hogy a magyar tervezés és fenntartható szemléletmód a nemzetközi divatvilág élvonalában is képes helytállni.

 


 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.