Selena Gomez ismét a címlapokra került, újra a magyar divatmárka, a Nanushka egyik ikonikus darabját választotta.
Az énekes-színésznő az „Only Murders in the Building” ötödik évadának forgatásán viselte a Nanushka híres Halli ruháját, amely nem csupán stílusos, de környezettudatos is. Az elegáns darab a márka saját fejlesztésű Okobor™ vegán bőréből készült. Ez az innovatív anyag nem csupán állatmentes alternatívája a valódi bőrnek, de gyártása is kisebb környezeti lábnyommal jár.
Megkérdeztük a Nanushka csapatát, hogy milyennek álmodták meg a ruhát. Elmondásuk szerint a Halli ruha egy emblematikus darab, amely kiválóan példázza a márka esztétikáját: minimalista, mégis karakteres szabásvonal, időtálló sziluett és környezettudatos anyaghasználat. A Halli ruha a modern nő gardróbjának alapdarabja lehet – egyszerre elegáns és hétköznapi viseletre is alkalmas.
Selena nem először mutatta meg rajongását a Nanushka iránt; a The Kelly Clarkson Show-ban is a magyar márka szettjében szerepelt, tovább erősítve ezzel a divatház nemzetközi hírnevét.
De nemcsak Selena Gomez hódol a magyar márka iránti rajongásnak – egy másik nemzetközi sztár is Nanushka mellett tette le a voksát. Bella Ramsey, a „The Last of Us” sorozat ünnepelt sztárja, aki éppen világszerte rajongók millióinak kedvence lett, szintén a Nanushkát választotta egy különleges televíziós megjelenésére. A Jonathan Ross Show-ban viselt szettjét a Nanushka kreatív csapata, Bella és stylistja, Fabio Immediato közösen dolgozta ki, inspirációként pedig a legújabb férfi kollekció egyik darabja szolgált.
A Nanushka népszerűsége folyamatosan növekszik, és már olyan hírességek és közéleti szereplők is felfedezték maguknak, mint a Bieber házaspár, Kourtney Kardashian, Margot Robbie, Michelle Obama, Rihanna vagy éppen Gigi Hadid. A márka sikere igazi magyar divattörténeti mérföldkő: Sándor Szandra 20 éve Budapesten alapította a Nanushkát, amely mára globálisan is elismert branddé vált. A kezdeti kis üzlettől indulva ma már New Yorkban, Londonban, Párizsban és Tokióban is saját üzleteket nyitottak, ezzel bizonyítva, hogy a magyar tervezés és fenntartható szemléletmód a nemzetközi divatvilág élvonalában is képes helytállni.