Három évvel ezelőtt, karácsony táján meglátogatta egy ismerősét Huszti Zoltán atya. Barátja pedig elújságolta neki, hogy a lánya újabban egy videós tartalmakat gyártó csatornán "szörföl", sőt, ő maga is készít ide videókat. Ez volt a TikTok.
– Lajos, a barátom bedobta, hogy mi lenne, ha én Jézussal kapcsolatban tennék ki valamit – emlékezett az atya, aki ezután le is töltötte az alkalmazást. Az első posztja itt egy egymondatos üzenet lett.
Egy-két nap alatt lett négyezer, egy hét alatt tízezer, és egy hónap alatt 70 ezer kattintás. Az analitikát figyelve a legtöbb néző 18-22 év közötti, vannak alatta és felette is, de kevesebben. Ebből 40 százalék a nő és 60 százalék a férfi.
– A videóim jórésze a napi evangélium rövidebb változata. Azért ezt a témát választottam, mert több atya is van a TikTokon, de ők hittanosok, és főleg kérdésekre válaszolgatnak. Ami napi evangélium van a templomban, annak a magvát teszem közzé és képekkel illusztrálom. Ez a TikTok evangelizáció. A hosszuk egy perc-másfél perc, ezeket lehet aztán lájkolni és megosztani – mesélte a Borsnak az atya.
A videók alatt rengetegen kommentelnek is, de változó, hogy ezeket elolvasom-e. Van, aki csak annyit ír, hogy ámen, de sajnos akadnak negatív megjegyzések is, bár hál istennek ezek a ritkábbak, szóval elmondhatom: szeretik a videóimat.
Naponta általában egy videót teszek ki, de ritkán előfordul, hogy többet is. Nekem nagyon tetszik ez a világ, hogy rövid, pörgős videókon keresztül is szinte bármit be lehet mutatni. Van egy központi küldetésünk: menjetek el az egész világra, és hirdessétek az evangéliumot. Számomra ez ezt jelenti – mondta a Borsnak Huszti Zoltán atya.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.