Manapság valamilyen világnapból már minden napra kijut egy-kettő, nemrégiben tartották a Nemzeti Csirkeszárny és a Nemzeti Szájfény Napot is, ráadásul egyszerre. Az Applebee's nevű amerikai étteremlánc pedig frappáns módon megtalálta a módját, hogy ezt a két jeles napot ötvözhesse – így született meg a Saucy Gloss.
Az étteremlánc büszkén debütált az új Saucy Gloss termékcsaláddal, amely egy négy szájfényből álló kollekció. A Winky Lux szépségápolási márkával együttműködve dobták piacra az új termékeket annak érdekében, hogy meghozzák a vásárlók kedvét a randizáshoz, és kívánatosabbá tegye csókjaikat.
– Örülünk, hogy egy ilyen szokatlan projektben vehetünk részt az Applebee’s oldalán” - nyilatkozta a Winky Lux társalapító-vezérigazgatója.
Ez a kollaboráció az élvonalbeli termékinnováció és márkánk játékos szellemének ideális ötvözete lett.
A Saucy Gloss kollekció többféle csirkeszárny ízben is piacra került:Get Me Hot Buffalo: Krémes korall, amely olyan csípős bivalyfűszert tartalmaz, amellyel az exed soha nem tudott volna megbirkózni.
Sweet Chile Kiss: Mélyen gazdag vörös szín, megspékelve finom aranyszínű chile-pöttyökkel, amelyek szinte hívogatják az ajkakat.
Be My Honey Pepper: egy gyönyörű, arany színű, mézzel fűszerezett fényű szájfény, amely a randevús estek királynőjévé tesz.
Honey BBQ-T: Fényes, füstös barbecue árnyalat, mézes édességgel, hogy a csókjai édesek és kívánatosak legyenek.
– A csirkeszárny az egyik legnépszerűbb tétel az étlapunkon - mondja az Applebee's marketingvezetője. Hozzáteszi, nem volt kérdés, hogy a négy szárnyas szószunk lesz az inspiráció.
Az új szájfények darabonként 18 (7300 forint) dollárért míg vagy a teljes kollekció 65 (26200 forint) dollárért.
És mivel egyetlen étteremlánc sem tudna hivatalosan berobbanni a sminkek világába anélkül, hogy egy teljes zenei videó ne lenne hozzá, az Applebee's is kreatívkodott:
A „Taste My Face”, amelyet az Applebee a „nyár sminkdalaként” jellemez, tökéletes összhangban van a kollekció hangulatával.
Remélem, ízlik a fűszeres, mert csípős vagyok
– énekli egy nő fülbemászó táncütemre.
Az ehhez hasonló szokatlan együttműködések nem számítanak újdonságnak, hiszen a márkáknak ez egy nagyon ügyes marketingfogás.
A nyár elején a Velveeta bemutatott egy saját márkájú sajtszagú körömlakkot, a KFC sült csirkével teli anyák napi csokrokat árult, a Taco Bell pedig egy egész TikTok musicalt készített Dolly Parton szereplésével a hőn szeretett mexikói pizzájáról, amely rövid időre visszatért az étlapra országszerte. A Fancy Feast, az ínyenc nedves macskaeledel népszerű márkája pedig egy új olasz éttermet nyitott New Yorkban, "Gatto Bianco by Fancy Feast" néven, hogy a macskaeledelek által ihletett recepteket elhozza az embereknek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.