A logisztikai szolgáltatásairól ismert DHL vállalat nem pusztán a hulladék összegyűjtéséből és annak újrahasznosításából szerzi bevételeit, de tanácsot is ad a vállalatoknak, hogyan lehetne hatékonyabban és fenntarthatóbban csomagolni termékeiket. A cég a hatékonyság mestere, az ügyfelek a DHL adatbázisaiban ugyanis több mint négymillió változatos csomagolási formához férhetnek hozzá.
Régóta köztudott, hogy az eBay (internetes aukciós weboldal) segít kiüríteni a szekrényedet, a pincében talált kincsektől pedig megszabadít, miközben megbirkózik az elektronikus kereskedelem kuszaságaival. Az eBay ráadásul olyan széles spektrumú kereskedelmet tesz lehetővé, amelyen a használt berendezésektől kezdve a csomagolóanyagokon át egészen a trágyáig minden furcsaság elérhető, így csökkentve a háztartások által indokolatlanul megtermelt szeméttömeget.
A Ford Motor Company régóta működik együtt olyan neves partnerekkel, mint a Repreve, amely az autómodellekben is sokoldalúan felhasználható anyagokat gyárt újrahasznosított műanyag palackokból. Az alapanyag olcsó, a belőle gyártott alkatrész viszont minőségi. A Ford ezzel a törekvésével az egész autóipar számára követendő példát mutatott.
Ez a három vállalat természetesen töredéke azon cégeknek, amelyek akár külső nyomásra, akár belső indíttatásból a fenntarthatóság felé fordultak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.