Önéletrajz helyett a saját márka hódít az állásinterjún

PUBLIKÁLÁS: 2011. szeptember 06. 21:00
saf
Lényeges az első benyomás
A munkáltatók egyharmada az állásinterjún megköveteli, hogy a munkavállaló sötét öltönyben és nyakkendőben jelenjen meg. További 23% pedig „csupán” szigorú, feltűnésmentes, kifogástalan öltözéket kíván meg, nem tűri el a szakad farmert, a nagy dekoltázst, a piszkos ruhát. Mindössze 3%-uk nem törődik lehetséges munkatársuk külsejével. Tehát előttük akár zöld frizurában, piercinggel a szájban, sőt, „kivarrva” is sikert érhet el a jelentkező.







Bors
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.