Szitkozódva nézi a tévét a magyar

PUBLIKÁLÁS: 2009. március 26. 11:00
Lassan több a kifogás, mint a hazai tévécsatornák száma. A panaszáradat ellenére azonban továbbra is naponta átlagosan négy és fél órát töltünk a képdoboz előtt. A médiaszociológus szerint egyszerű a válasz az ellentmondásra: bár sokszor bosszantó a műsor, a többség nem tud jobbat a tévénél.
És mi nem?
– 2009-ben a legtöbb panasza TV2 Joshi Bharat című műsorszámára érkezett, amellyel kapcsolatban a panaszosok leginkább azt kifogásolták, hogy hazugságokkal vették rá őket a műsorban való szereplésre. A Joshi Bharat több adásával kapcsolatban hatósági ellenőrzést rendelt el a Testület – tudtuk meg Berényi Diánától, az ORTT sajtóiroda munkatársától. Az RTL Klub harminc, illetve húsz perc "elsötétülésre" büntették Az Amazonas kincse című korhatáros film, illetve előzeteseinek 21 óra előtt történt sugárzásáért.



Zsolt Péter


Mag Viktor


Pap Vera ÁgnesSzirmai OrsolyaKocsor Ildikónak


Kiss Ákos


Rényi Ádám


Molnár Anna
Rényi Ádám


Zsolt PéterHorváth Károly


Rényi





Mi kell a népnek?!
A nézettségi adatok Úgy látszik a nézők nem tudnak elszakadni kedvenc sorozataiktól. Az idei 11. héten egyértelmű győztes a Barátok közt szerdai része, amely 1 millió 824 ezer 106 nézőt ültetett a karosszékbe. A TV2 ellensorozata, a Jóban Rosszban viszont csak az ötvenes toplista második felére tudta felküzdeni magát. A lista első felét erősíti még a Fókusz, amely szerdai adásával 1814480 néző figyelmét kötötte le. Elmaradt viszont az RTL jól beharangozott sorozatának bombasztikus sikere: a Rejtély helyett a Mentalista tarol, ami még a Született feleségek új évadának nyitó epizódját is megszorongatta. A két nagy kereskedelmi csatornának főhet a feje a délutáni talk-showk miatt is: egyaránt csökkent a népszerűsége a Joshi Baratnak és a Mónika Shownak is.

Balajti Péter–Bodnár Betty
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.