Az énekesnők egy nagy internetes zenei szolgáltató kampányarcaiként tekintettek le New York talán leghíresebb terének forgatagára. Küldetésük az volt, hogy hirdessék, a zeneiparban is szükség van az esélyegyenlőségre, mert a lejátszási listákon a nők aránya csak 20%-os.
Ráadásul - mondta Berenika Kohoutová - a kiadóknál lévő producerek szinte mindig férfiak, velük is meg kell harcolni, ami egy önbizalomhiányos nőnek nem kis feladat.
A szolgálató éppen ezért kezdett bele a kampányba, amelyben ötven ország legjobb női előadói szerepelnek. Fontos, hogy a cég harmincöt országban olyan lejátszási listákat is közreadott, amelyeken az adott ország női előadóinak számai hallhatól.
„Rajtunk múlik, hogy segítsük-e ezt a változást a (zenei) iparban. A zenei egyenlőség a legfontosabb prioritásunk, és ennek valóban így kellene lennie mindenhol" – mondta az internetes szolgálató vezetője. A célkitűzést a magyar zenei iparnak sem ártana magáévá tennie.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.