A vasúti szerelvényt a kínai CRRC Tangshan vállalat szakemberei készítették, a legnagyobb óránkénti sebessége eléri a 350 kilométert, 2,9 méter széles ajtajai biztosítják a gyors be- és kirakodást. A szerelvény rakodóterének kihasználtsági rátája 85 százalékos.
A mozdony formája hasonlít a kínai tokhalra, ezzel a designnal sikerült nagy mértékben csökkenteni az ellenállást. A tervezéskor és a szerelvény építésekor a legkorszerűbb technológiákat alkalmazták, a vonat biztonságos és hatékony működését okos rakodó- és működőrendszer segíti.
A CRRC Tangshan vállalat Kína egyik legnagyobb vonatépítő gyára Tangsan városában, ahol egy innovációs és technológiai központot is létrehozott a vasúti közlekedés fejlesztésére - adja hírül az MTI.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.