A kampányban mindazok az éttermek és vendéglátóipari egységek részt vehetnek, amelyek vállalják, hogy 2012. február 23-án - teljes nyitvatartási idejük alatt - a menülapon szereplő kínálatukból 50 százalékos kedvezményt biztosítanak a számla végösszegéből helyben fogyasztáskor. Külön erre az alkalomra készített szűkített menüsorral nem lehet csatlakozni. A jelentkezéseket február 20-ig várják a szervezők - közölte a Magyar Turizmus (MT) Zrt. szerdán az MTI-vel.
Idén kereskedelmi szálláshelyek is jelentkezhetnek február 23-án 10 óráig "torkos csomagok" kialakításával, amelyeket a vendégek az éttermi számlájuk vagy az éttermekben található szórólap felmutatásával vehetnek igénybe február 23-a után. A kezdeményezéshez azok a szálláshelyek csatlakozhatnak, amelyek vállalják, hogy a Torkos Csütörtök keretében kiadott éttermi számlával vagy az MT Zrt. által kiküldött szórólappal rendelkező vendégek számára legkevesebb 20 százalékos kedvezményt vagy hasonló értékben két ajándékszolgáltatást magába foglaló "torkos csomagot" kínálnak.
Önt érdekli ez az akció?
Igen, eddig is torkoskodtamA Torkos Csütörtök hivatalos honlapja - a Magyar Turizmus Zrt. és a NetPincér együttműködésének köszönhetően - a torkoscsutortok.hu címen érhető el, ahol az érdeklődők február 1-től foglalhatnak asztalt.
A magyar néphagyomány és szokásrend egyik kiemelt jelentőségű időszaka a farsang. Ez a húsvétot megelőző, vízkereszttől hamvazószerdáig tartó, váltakozó hosszúságú időszak számos érdekes, már-már elfeledett népszokásnak ad teret. Ilyen például a farsang elejét jelző "regélő hétfő" vagy a "farsang farkát" jelölő három jeles nap, a húshagyókedd, a hamvazószerda és a torkos - vagy zabáló - csütörtök. Ezen a napon ismét szabad volt húst fogyasztani annak ellenére, hogy a húsvéti 40 napos böjt kezdetét jelentő hamvazószerda utánra esett. Bizonyos területeken a csütörtöki torkoskodás "kötelező" volt, már csak a farsangi maradékok elfogyasztása céljából is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.