Az alapvető háztartási és higiéniai termékek a mindennapi bevásárlások elengedhetetlen részei. Jelentős szerepet töltenek be a havi kiadásokban is, amit a PENNY vásárlási adatai is igazolnak: a diszkontlánc elemzései alapján minden 4. vásárlói kosárba kerül valamilyen vegyi áru.
A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára egyszerre biztosítsa a minőséget és a pénztárcabarát árakat. Május 30-tól ezért a háztartási és higiéniai termékek közel 40%-ánál újabb tartós kedvezményekkel találkozhatnak a vásárlóink, amivel még több maradhat a pénztárcákban
– mondta el Bálint Zoltán, a PENNY beszerzési osztályvezetője.
Az árleszállítás legújabb hulláma 17 termékkategóriát és összesen közel 170 terméket fog érinteni, köztük olyan alapvető háztartási cikkeket, mint a mosóporok, tusfürdők, samponok, testápolók, fogkrémek, borotvahabok és papírzsebkendők. Az árcsökkentéssel termékenként akár több száz, bevásárlásonként pedig akár több ezer forintot is megspórolhatnak a vásárlók, különösen, ha figyelemmel kísérik a kedvezményes termékeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.