A 42 éves Sándor Zoltán villanyszerelőnek tanult: immáron 24 éve dolgozik a szakmájában, melyet soproni lakosként leginkább helyben, illetve a település vonzáskörzetében gyakorol.
Én csak egy viccnek szántam ez egészet: gondoltam, az emberek majd nevetnek egy jót, aztán mennek tovább, de legalább megmaradok a fejükben
– mondta el kérdésünkre a szaki, aki tehát mindössze megkülönböztetni kívánta magát a szürke tömegtől, megbántani senki sem akart.
Mégis sikerült, hiszen a világháló kegyetlen népe azonnal betalálta a férfit, miután egy élelmes lesifotós elterjesztette a Zoltán furgonjáról készült képet – ami a tavasz vége óta viseli oldalán a kissé sikamlós, enyhén szólva is kétértelmű mottót.
– Őszintén szólva, nálam azóta még senki sem panaszkodott, pedig kapok hívást bőven, sőt – magyarázta Sanyi, azaz Zoli, akit a felvétel gyors elterjedése óta hazánk legkülönbözőbb pontjairól kerestek már meg.
– Hívtak már dolgozni a fővárosba, de Debrecenbe is, én viszont olyan messzire biztosan nem megyek el egy munkáért – jelentette ki a „villany ász”, aki (ha a jelentős földrajzi távolságok végett nem is megy házhoz mindenhová) segítséget már telefonon keresztül is nyújtott az őt megkereső ügyfeleknek.
– Legutóbb éppen egy hölgyet biztosítottam arról, hogy nyugodtan elfogadhatja a helyi kolléga piacképesnek bizonyuló árajánlatát, hiszen én sem vállalnám el olcsóbban a melót – tette hozzá a férfi.
– Így, hogy ezt írtam ki, még elő is szűrhetem a kuncsaftokat: aki túl prűd ahhoz, hogy ezen megsértődjön, úgysem hív fel, akinek pedig hasonló a humora, azzal bizonyára könnyen megértjük majd egymást – vélekedett Zoltán, hozzátéve, hogy elvégre nem vagyunk egyformák. Ez pedig olyannyira igaz, hogy a weben tárolt archív tartalmak között kutatva, sikerült rábukkannunk egy szintén építőipari területen tevékenykedő cégre, amely valaha ugyancsak ezzel a szlogennel operált – a tény pedig, miszerint mára már nem teszik, éppen a fenti szabályt erősíti.
„Segítünk meghúzni a laza anyákat” – a jó szerelőt körülíró szakállas poén ezen változatával próbálkozott betörni a köztudatba még 2012-ben a munkaruházati cikkeket, illetve kézi szerszámokat forgalmazó Tool Company is, méghozzá az akkori tulajdonos véleményes ötlete szerint.
Akkor még jó tréfának tűnhetett az ilyesmi, de mivel nálunk nők is dolgoznak, a „metoo kampány” óta nem bánjuk, hogy velünk kapcsolatban már feledésbe merült ez a kétes üzenetű szlogen
– mondta el kissé szemérmesen az egyik ott dolgozó, ugyancsak Zoltán nevű munkatárs.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.