A világ első Franciaországon kívüli Louvre múzeuma és az Abu Dhabi Media szervezet együttműködésével valósult meg az a projekt, melynek keretében művészeti alkotásokat ábrázoló óriásplakátokat helyeztek ki a Dubajt és Abu Dzabit összekötő autópálya mentén, az Egyesült Arab Emírségek Innovációs Hónapjának keretében – írja a Lonely Planet News.
A szóban forgó plakátok hatszor kilenc méteresek, és tíz kilométerenként bukkannak fel az E11-es út mentén. A puszta vizuális élményen azonban csavartak egyet: ha az autós rádiója a projekttel együttműködő három rádióállomás egyikére van hangolva – ezek a Radio 1, a Classic FM és az Emarat FM –, akkor félperces magyarázatot is hallhat a kocsiban a plakáton szereplő alkotással kapcsolatban.
A Highway for Art (Autópálya a művészetért) kezdeményezés célja az arab közönséggel megszerettetni a művészeteket és visszaállítani a művészetnek azt a szerepét, hogy a hétköznapokba szépséget csempésszen. A bemutatott művészeti alkotások között van Vincent van Gogh 1887-es önarcképe, illetve Leonardo da Vinci La Belle Ferronniere c. alkotása, mely az első, amit a művésztől az Emírségekben valaha is kiállítottak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.