
Meghan Markle, Sussex hercegnéje, újabb lépést tett életmódmárkája, az As Ever bővítése felé: védjegyként jegyeztette be a márkát a vendéglátóipari szolgáltatások kategóriájában is - írja a The Sun.
Márkaszakértők szerint ez azt jelezheti, hogy a hercegné szállodák és éttermek indítását tervezi, ezzel tovább erősítve üzleti és életstílusbeli imázsát.
A szakértők úgy vélik, Meghan célja, hogy továbblépjen és a jövőbe tekintsen, miközben férje, a 40 éves Harry herceg, inkább a múlthoz kötődik. Meghan az elmúlt évek során királyi családtagból tudatosan formálta át magát egyfajta életstílus-ikonként és üzletasszonyként.
Márciusban indult saját nyolcrészes sorozata, melynek első részében elmondta:
Amikor valakit vendégül látok, az egyik kedvenc dolgom a vendégszoba előkészítése.
Nemrég az As Ever közösségi médiaoldalán megjelent egy új fotó is, amelyen Meghan fehér ruhában fut a tengerparton, a következő üzenettel: „Nagyon izgatottan várom a további jó dolgokat!”
Jack Izzard, a Gallia Communications PR és márkaépítési szakértője elmondta, hogy a hercegné próbál túllépni és saját életét építí fel míg férje leragadt a múltban. A szakértő azt is hozzátette, hogy a probléma, amivel szembesülnie kell a hercegnőnek, az az, hogy egy vendéglátóipari vállalkozás vezetése más készségeket igényel.
A közönség kíváncsian várja, mi lesz Meghan következő lépése. A márkaszakértők szerint a szállodák és éttermek természetes folytatásai lehetnek annak a kifinomult, vendégszerető életmódnak, amit Meghan képvisel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.