Nem semmi! Hajdú Péter elárulta, mennyi pénzt keres az online műsorával

televízió
PUBLIKÁLÁS: 2023. április 04. 14:30
Hajdú Péter felhagy a tévézéssel, helyette az online műsorgyártásra koncentrál. Bochkor Gáboréknak pedig azt is elárulta, hogy ez miért éri meg neki...

Hajdú Pétert műsorvezetőként már soha nem láthatjuk a televíziók képernyőjén, döntésének pedig komoly oka van. Mint mondja, a jövő szerinte az online világban van, aki ezzel a fiatalabb nézők felé is nyitott. Műsora, a Frizbi nagy sikernek örvend a YouTube-on is, a Retro Rádióban pedig azt is elárulta Bochkor Gáboréknak, hogy mennyit tesz zsebre mindebből.

Hajdú Péter felhagy a tévézéssel Fotó: Máté Krisztián

– Van egy irodám Törökbálinton, ahol van egy stúdió, amit berendeztünk. Megegyeztünk a LifeTV-vel, és a díszletet onnan hoztuk el, beépítettük, bevilágítottuk, kamerákkal felszereltük, tehát ez egy klasszikus televíziós stúdió tulajdonképpen. Operatőröm is van, sminkesem is van, de fodrászunk mondjuk nincs – mesélte a Retro Rádió reggeli műsorában Hajdú, aki azt is elárulta, mennyit keres a videózással. 

– Itt egy dolog van, elkészíted a műsort, feltöltöd a YouTube-ra, a platform pedig fizet. (...) Megnéztünk egy listát, amin a legnagyobb YouTuberek szerepelnek, és a TOP3 biztosan megkeres éves szinten több száz millió forintot. Ezt a Google fizeti. 

A márciusi bevételünk nekünk 1 millió forint volt... Ez automatikusan érkezik, minden hónap 22-én.

Az összes feltöltött tartalom után, amit abban a hónapban megnéztek, ezek után kapunk pénzt. De ez a mi esetünkben nem elég, ezért van két nagyobb támogatónk is. (...) Ők ketten kifizetik a teljes forgatási költséget nekünk, de a profitom, az a Google-től jön – árulta el a népszerű műsorvezető, akinek az egyik legnézettebb videója G.w.M-mel készült.

 

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.