Azt ajánlja a magyar influenszer, kenegessük menstruációs vérrel az arcunkat – 18+ videó

Azt ajánlja a magyar influenszer, kenegessük menstruációs vérrel az arcunkat – 18+ videó

marketing
PUBLIKÁLÁS: 2021. szeptember 17. 00:00
<p>Videóit naponta 26,5 ezer ember látja.</p>
Bors

A „Megykisztoriba”, vagy ahogy a TikTok közösség ismeri „Szeretelvesz” egy igen különleges oldal, egy olyan görbe tükör a közöségi média világában, amire itthon aligha volt eddig példa. Az oldalakat üzemeltető 38 éves marketinges bármiből és bármilyen szituációból képes olyan hidegvérrel hülyét csinálni, hogy öröm nézni. Épp olyan üdítő a jelenléte a hazai közösségi médiában, mint az ausztrál komikus, Celeste Barber létezése, aki még Palvin Barbit is kifigurázta.

Ám míg az ausztrál komikus konkrét személyekből csinál viccet, a „Megykisztoriba”-lány nem személyeskedik, mindössze trendeket figuráz ki, de, aki több influenszert is követ, az hamar rájön, hogy mi is a pálya a termékteszteknek álcázott fizetett hirdetésekkel, termékajánlásokkal, amiket szintén pénzért ajánl a híresség.

A marketinges ugyanis a legidegesítőbb közösségi médiás kliséket állítja pengellérre, mint például az indokolatlan köszöngetés a hónapoknak.

Szarkasztikus, sírva-röhögős videóival faarccal szembesít minket a leghülyébb szokásainkkal Facebookon.

A Redelle blog készített interjút még augusztusban a hölggyel, aki a nevét nem árulta el.

– Az állandóan visszatérő, napi hírfolyamba bekerülő agyonposztolt, öntömjénező események is nagy kedvencek: születésnap, eljegyzés, baba születése. Ha megvan a téma, azokhoz automatikusan kapcsolok még kliséket, szavakat, gondolatokat, amit bele lehet fűzni a történetbe. Az évek alatt úgy hozzá lehet szokni a posztok nyelvezetébe, a beállított fotókba és tartalmakba, hogy könnyű ihletet meríteni – mesélte az influenszerré vált marketinges, aki a legutóbbi videójában a hirtelen spirituális vezetővé válva azt tanácsolja, ha valaki érdeklődik az ilyesmi iránt, feltétlenül kenje be menstruációs vérrel az arcát.

A marketinges célja egyébként a szórakoztatás, semmi több. De ennél jobb cél nem is kell.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.