Hogy mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás? Vagyis a majdnem gyors reakcióidő Galambos Lajos hírnevének szólt-e, vagy az egyszeri, földi halandó is órák alatt visszakapná a pénzét, ha a trombitáshoz hasonló helyzetbe kerülne? Ez az a kérdés, amire remélhetőleg sosem kapunk majd választ, vagyis bízzunk benne, hogy a technika ördöge a jövőben nem fizettet félmillió forintot senkivel egy alig 20 perces parkolásért. Sem az érintett plázában, sem sehol máshol… No, de mi is történt pontosan? Ahogy arról a Bors még csütörtökön elsőként beszámolt, nagyot nézett az ország trombitása, amikor a budai bevásárlóközpont parkolóórája több, mint félmillió forintot vont le a kártyájáról, miután húsz perccel az érkezése után elhagyta a parkolóházat. Galambos Lajos akkor így nyilatkozott lapunknak:
„Nem térek magamhoz!”
Láttam már néhány túlárazott dolgot életem során, de ezzel a parkolási díjjal szerintem egy kicsit átvertek
„Annyi történt, hogy beugrottam a bevásárlóközpontba néhány írószerért. Nagyjából tizenöt, maximum húsz percet voltam bent. Ennyi idő, sőt ennél jóval több is ingyen szokott lenni, de most kifelé menet nem nyílt fel a sorompó. Gyanútlanul odaérintettem a kártyámat és miután kihajtottam, láttam, hogy picivel több mint félmillió forintot emelt le a számlámról az automata” – mondta akkor Lajcsi, aki leginkább azt nehezményezte, hogy nem kapott egyértelmű tájékoztatást arról, hogy mi is a cég szándéka és mikor kívánják rendezni az egyértelmű és drága fiaskót.
Ugyanakkor érdekes és tanulságos tény, hogy miután a Bors is becsatlakozott a megoldás keresésébe és felkerestük az érintett plázát, alig egy óra leforgása alatt visszautalták Galambos Lajos pénzét. „Azt gondolom, hogy a nyilvánosság nem tesz jót egy ilyen esetnek. Illetve jót tehet az elszenvedőnek, de annak, akinek a hiba a gépezetében van, bizonyosan nem. A történet kirobbanása után, nagyon hamar jelentkezett a bevásárlóközpont marketingese, aki egyébként az első olyan ember volt, aki elnézést kért tőlem a több mint félmilliós „lehúzást” követően és jelezte, hogy már intézkedett az azonnali kártalanításról. Ezt követően egy óra múlva vissza is került a számlámra a teljes összeg. A hölgy hozzátette, hogy nem szeretné, ha emiatt rossz szájízzel gondolnék rájuk. Én erre csak azt válaszoltam, hogy a jövőben biztosan inkább az utcát választom parkolási céllal és nem a parkolóházukat. Kárpótlásként felajánlott néhány mozijegyet” – számolt be a fejleményről Lajcsi, aki az esetből levonta a megfelelő tanulságot.
„Ugyanakkor nagyon sajnálom, hogy ez megtörtént velem. Azért is adtam hangot ennek, hogy ha másokkal is hasonló eset fordulna elő bárhol, tudják, hogy mik a lehetőségeik és hogyan kell eljárniuk, hogy ne kelljen futniuk a pénzük után. Én nem kértem különleges bánásmódot, csak azt, ami bárkit megilletne egy ilyen helyzetben. Vagyis hogy azonnal utalják vissza a számlámról leemelt, téves összeget. Tulajdonképpen tisztességgel rendezve lett a dolog. Azt nem mondom, hogy köszönöm, hiszen ez így természetes. Számomra megvolt az eset tanulsága” – tette hozzá Galambos Lajcsi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.