Néhány héttel azután, hogy a sussex-i házaspár újra magáévá "tette" a királyi családtól kapott nevüket és címüket, Meghan Markle most újabb bizniszbe próbált meg belefogni, bár azt egyelőre még köd fedi, hogy mit is akar igazán elérni vele. A hercegné ugyanis készített egy új Instagram-oldalt, amely az American Ribiera Orchard nevet viseli, de semmilyen információt nem írnak arról, hogy mit fognak árulni, vagy milyen szolgáltatást szeretnének nyújtani. Egyetlen mondat szerepel az oldal weblapján is: "Csatlakozz a várólistához." Azonban azt nem árulták el, hogy mire vársz, vagy mikor kezdődik az, amire vársz. Ráadásul nem is ez a legnagyobb baki a weboldallal kapcsolatban.
A DailyStar szúrta ki, hogy Meghan Markle hozta létre az üzleti Instagram-profilt, azonban más közösségi médiában jártas marketingesekkel ellentétben ő nem volt vele tisztában, hogy milyen beállításokat kell ehhez elvégezni. Az egyik legfontosabb például az, hogy priváttá kell tenni a megjelölések lehetőségét, hogy csak az oldal kezelője engedélyezhesse, hogy megjelöljék egy-egy fényképen.
Most éppen az történik, hogy boldog-boldogtalan ember Meghan új "üzletének" nevével reklámozza a fotóját az Instagrammon, és ezzel a vállalkozás több százezer követőjének jelenik meg a látókörében. Az oldalt követők látja a vállalkozással kapcsolatban, hogy kislányok sütiket sütnek, fiatal lányok bikiniben pózolnak, vagy éppen ismerkedni vágyó férfiak selfieznek a tengerparton.
Ingyen reklámot szereztek maguknak Meghan Marklénak köszönhetően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.