Szeptemberben is piacvezető a TV2 Csoport

Szeptemberben is piacvezető a TV2 Csoport

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2019. október 03. 15:56
A TV2 idei legmagasabb közönségarányát érte el szeptemberben (18-59), a TV2 Csoport pedig magabiztosan megőrizte piacvezető szerepét 24,6%-os közönségarányával (18-59). A vasárnap esték rendre a Sztárban Sztár leszek! adásainak kiugró győzelmével zárultak.
Bors

TV2 Csoport jelentős előnnyel zárta a szeptembert: 24,6%-os közönségarányt ért el, míg az RTL Magyarország 22,1%-ot mondhatott magáénak a 18-59 éves lakosság körében. A TV2 Csoport kábelportfóliója együttesen 15,6%-os közönségarányt ért el, s így szintén fölénnyel zárta a szeptembert az RTL Magyarország kábelcsatornáinak 13,0%-os közönségarányával szemben (18-59, egész napra vonatkozó Live + As Live adatok).

Szeptemberben a TV2 is igen jó hónapot zárt, hiszen az idei évben eddigi legmagasabb közönségarányát (9,0%) tudta elérni a 18-59 éves korosztályban (egész napra vonatkozó Live + As Live adatok). A TV2 szeptemberi kimagasló eredményeihez nagyban hozzájárultak az újonnan indult őszi saját gyártású műsorok: a Sztárban Sztár leszek!, az Ázsia Expressz 2, a Kapd el, ha tudsz!, továbbá a már jól ismert infotainment műsorok: a Tények és a Tények Plusz.

A vasárnap esték szeptemberben rendre a Sztárban Sztár leszek! adásainak kiugró győzelmével zárultak. A műsor hétről hétre rengeteg tévénézőt ültetett a képernyők elé: egy-egy adása átlagosan 912 ezer főt ért el a 18-59 éves korosztályon belül, közönségarány tekintetében pedig átlagosan közel 7 százalékponttal magasabb eredményt (20,3% SHR) tudott elérni eddigi 5 adásával, mint a konkurens kereskedelmi csatorna azonos idősávban futó programjai (Híradó, Házasodna a gazda, Jófiúk a Sztárban Sztár leszek! idősávjában: 13,4% SHR, szeptember 5 vasárnapjának átlaga alapján, 18-59, Live + As Live adat).

Sztárban Sztár leszek! …a javából szombat esti adásai szintén jól szerepeltek, ugyanis közönségarány tekintetében mind a négy szombaton nyerni tudták saját idősávjukat a konkurenssel szemben a 18-59 évesek körében (a műsor idősávjának átlaga a négy szombat alapján: 12,5% SHR, RTL Klub azonos idősávja: 10,7% SHR).

A vasárnap esték sikeréhez az Ázsia Expressz 2 Különkiadásai is nagyban hozzájárultak, hiszen a heti versenyt összefoglaló epizódok közönségarány (SHR%) és 1 percre jutó átlagos nézőszám (AMR) tekintetében is magasan felülmúlták a vele szemben futó Jófiúk és Love Island műsorokat a 18-59 éves korosztályban a hónap mind az öt vasárnapján (Ázsia Expressz 2 vasárnapi különkiadásainak átlaga: AMR: 284.040 fő, 13,0% SHR; RTL Klub azonos idősávja: AMR: 227.994 fő, 10,4% SHR).

Mozi+ továbbra is őrzi előkelő helyét a kábelcsatornák rangsorában a 2. legnézettebb magyar nyelvű filmcsatornaként. A szeptemberi főszezont a Mozi+ is kiemelkedő teljesítménnyel tudta zárni az erős verseny ellenére: főműsoridőben 4,2%-os közönségarányával idei második legmagasabb havi eredményét érte el a januári 4,4%-os SHR%-je után. Főműsoridőben sugárzott filmjei közül a Halálos iramban 7. epizódja 8,6%-os, a Jurassic World pedig 7,2%-os kiemelkedő közönségarányt ért el a 18-59 éves korcsoportban.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.