Kasszás Erzsi nem igen lendített a CBA népszerűségén

Kasszás Erzsi nem igen lendített a CBA népszerűségén

reklám
PUBLIKÁLÁS: 2017. március 14. 19:32
Bors

Nagy „karriert” futott be a CBA énekes reklámja Kasszás Erzsivel, igaz, a legtöbb embernek nem tetszett, derült ki a hozzászólásokból a megjelenése után. Ezt támasztja most alá a Kreatív által közölt Millward Brown közvélemény-kutatás is.

A 150 fővel elvégzett kutatás szerint a fogyasztók egyharmadának kevésbé lett vonzó a CBA a reklámtól, míg csak egyhatoduknál lett népszerűbb a boltlánc. Míg a megkérdezettek felére nem volt hatással Kasszás Erzsi.

A szpot kiugróan teljesített három jellemző, a kellemetlen, az idegesítő és a zavaró mentén, ami pont az ellenkezője, amit egy cég elvár a tévéreklámjától, bár az is igaz, hogy a fogyasztók szerint is eléggé különbözik a többi reklámtól.

Persze, ez nem jelenti azt, hogy egy vásárló a reklám miatt kevesebbet, vagy egyáltalán nem jár ezek után a CBA-ba, sőt, még az is lehet, hogy ezek után ha arra gondol, hol vásároljon, előbb fog neki ez a boltlánc eszébe jutni, mint korábban.

(via 444)

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.