Bár 2014-et szerte a világon a szakáll évének kiáltották ki, egy új-zélandi cég szembemenve a trendekkel mégis megpróbálja rábeszélni a férfiakat a rendszeres borotválkozásra. A Shick új képein ugyanis divatos úriemberek arcszőrzetébe néhány kisállatot rejtettek el a digitális technológia segítségével.
Ahogy a brit Metro írja, a cég internetes kampányában arra kéri a bátor vállalkozókat, hogy küldjék el saját „állatszakállas” képeiket, és a legjobb pályaművek között értékes arcápolási termékeket sorsolnak ki. Azt nem tudni, hogy egyelőre mennyire sikeres a férfiak körében a kampány. Egy nemrégiben elvégzett közvéleménykutatás szerint a nők legnagyobb része inkább a 10 napos borostát részesíti előnyben a csupasz arcbőrrel szemben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.