Egy új-zélandi, elsősorban borotválkozási termékeket árusító cég bizarr kampánnyal próbálja rávenni az embereket a rendszeres arcápolásra. A Shick új reklámjában férfiak állatokat viselnek arcszőrzetként.
Bár 2014-et szerte a világon a szakáll évének kiáltották ki, egy új-zélandi cég szembemenve a trendekkel mégis megpróbálja rábeszélni a férfiakat a rendszeres borotválkozásra. A Shick új képein ugyanis divatos úriemberek arcszőrzetébe néhány kisállatot rejtettek el a digitális technológia segítségével.
Ahogy a brit Metro írja, a cég internetes kampányában arra kéri a bátor vállalkozókat, hogy küldjék el saját „állatszakállas” képeiket, és a legjobb pályaművek között értékes arcápolási termékeket sorsolnak ki. Azt nem tudni, hogy egyelőre mennyire sikeres a férfiak körében a kampány. Egy nemrégiben elvégzett közvéleménykutatás szerint a nők legnagyobb része inkább a 10 napos borostát részesíti előnyben a csupasz arcbőrrel szemben.