Állati ez a szakáll, avagy támad a pengegyártó

cég
PUBLIKÁLÁS: 2014. június 04. 00:30
Egy új-zélandi, elsősorban borotválkozási termékeket árusító cég bizarr kampánnyal próbálja rávenni az embereket a rendszeres arcápolásra. A Shick új reklámjában férfiak állatokat viselnek arcszőrzetként.
Bors

Bár 2014-et szerte a világon a szakáll évének kiáltották ki, egy új-zélandi cég szembemenve a trendekkel mégis megpróbálja rábeszélni a férfiakat a rendszeres borotválkozásra. A Shick új képein ugyanis divatos úriemberek arcszőrzetébe néhány kisállatot rejtettek el a digitális technológia segítségével.

Ahogy a brit Metro írja, a cég internetes kampányában arra kéri a bátor vállalkozókat, hogy küldjék el saját „állatszakállas” képeiket, és a legjobb pályaművek között értékes arcápolási termékeket sorsolnak ki. Azt nem tudni, hogy egyelőre mennyire sikeres a férfiak körében a kampány. Egy nemrégiben elvégzett közvéleménykutatás szerint a nők legnagyobb része inkább a 10 napos borostát részesíti előnyben a csupasz arcbőrrel szemben.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.