A sok nemzetiszín kezd marketingelemmé válni, és ha ez folytatódik, akkor elveszíti az értékét a származás megjelölése – vélekedett a Világgazdaság Mit ér a vállalat, ha magyar? című konferenciájának kerekasztal-beszélgetésén Horváth Miklós, a Ventura igazgatója, a Külgazdasági Szövetség elnöke.
Sokan úgy érzik, a hazai gazdaságot, ezáltal az ország válságból való kilábalását támogatják, ha hazai terméket vesznek, mások pedig jobb minőséget remélnek, főleg, ha élelmiszerről van szó. Megkérdeztünk néhány vásárlót, mekkora szerepet játszik választásában a nemzeti trikolór.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.