Jobban eladható a nemzeti színnel ellátott termék

hazai
PUBLIKÁLÁS: 2012. november 23. 10:00
Bár nem attól lesz értékesebb egy termék, ha piros-fehér-zöld színnel csomagolják, mégis jobban eladhatóvá válik. Előbb-utóbb azonban hiteltelenné válik a származási jelölés.
Hu-Zo

A sok nemzetiszín kezd ­mar­ke­ting­elemmé válni, és ha ez folytatódik, akkor elveszíti az értékét a származás megjelölése – vélekedett a Világgazdaság Mit ér a vállalat, ha magyar? című konferenciájának kerekasztal-beszélgetésén Horváth Miklós, a Ventura igazgatója, a Külgazdasági Szövetség elnöke.

Sokan úgy érzik, a hazai gazdaságot, ezáltal az ország válságból való kilábalását támogatják, ha hazai terméket vesznek, mások pedig jobb minőséget remélnek, főleg, ha élelmiszerről van szó. Megkérdeztünk néhány vásárlót, mekkora szerepet játszik választásában a nemzeti trikolór.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.