Lesz például autóbuszos felár, egyelőre a Budapest–M1 autópálya–Győr, Budapest– M1 autópálya–Szombathely, Budapest–M3 autópálya–Nyíregyháza, Budapest–M5 autópálya–Szeged vonalon. Az indoklás szerint egyelőre ott vezetik be, ahol könnyedén igénybevehető a vonat is.
A magasabb autóbuszos felár bevezetésével megszűnik a vasút versenyhátránya az emelt szintű szolgáltatások területén. A kedvezőbb áraknak köszönhetően az utasok nagyobb arányban választhatják az IC és EC vonatokat – közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.