Talizmán, cserepesnövény és manikűr – így szabaduljunk meg a karantén utáni szorongástól

Emberek millióit érinti a pánikbetegség és a szorongás a világon, sőt, a 2020-as koronavírus-járvány még több embernél hozta felszínre a negatív érzéseket. Ahány ember, annyi jótanács létezik a kínzó gondolatok, a gyomorremegés vagy a bizonytalanság leküzdésére. Ennek a nyomvonalán született meg az a 99 egyszerű módszer, amit egy világszerte ismert coach, Julian Brass fejlesztett ki arra, hogy hogyan legyünk úrrá a szorongásunkon. A sármos szakember könnyen elvégezhető és praktikus gyakorlataival bárki szembe szállhat a rá leselkedő kihívásokkal az élet bármely területén.

Az orvosilag is alátámasztott példák között olyan, elsőre furcsának tűnő praktikák is szerepelnek, mint hogy ne járjunk tilosban, tartsunk cserepesnövényt, legyen talizmánunk, randizzunk okosan vagy járjunk manikűröshöz, pedikűröshöz.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Life gets easier when you start listening to, and honouring, yourself.

Julian Brass - Anxiety Coach (@julianbrass) által megosztott bejegyzés,

Brass praktikáit már magyarul is olvashatják hazai követői, ugyanis a Légy úrrá a szorongásodon című könyve nemrég megjelent Magyarországon.

A tökéletes habcsókot keresed? Íme a legjobb recept!

@borsonline

Elindult a Bors #dellatanc kihívása 💃 Töltsd fel a saját #dellatanc videódat a borsonline.hu-ra és nyerj Samsung fülhallgatót! #bors #reklam #nekedbe

♬ eredeti hang - Bors